S-ar putea să vrei să ştii ce se întamplă sub capota doar din simpla curiozitate.Sau poate cumperi o maşină şi vrei să ştii ce înseamnă „3.0 litrii V-6”,sau „două axuri cu came”,sau „Tdi”, şi lista poate continua.Ce înseamnă toate astea?

In acest articol voi scrie despre principiile fundamentale ale functionarii motorului,si voi intra in detalii despre cum sunt potrivite toate piesele,si cum functioneaza acestea, despre ce poti face pentru a avea performante mai mari ale motorului,si despre cum poti economisi combustibil.
Scopul motorului unei masini este de a transforma combustibilul in energie de miscare,pentru a putea propulsa masina.Deocamdata cel mai simplu mod de a face acest lucru este arderea combustibilului in motor.De acea motorul masinii este numit „motor cu combustie interna”–arderea are loc in interiorul motorului.
Doua lucruri de retinut:
  • Exista diferite tipuri de motoare cu ardere interna.Motoarele Diesel sunt o forma si motoarele „Turbina cu Gaz” sunt o alta forma.Vezi de asemenea articole despre motoare HEMI,motoare wankel(sau rotative),si motoarele in doi timpi.Fiecare isi are avantajele si dezavantajele sale.
  • Exista si motoare cu combustie externa.Cel mai bun exemplu sunt motoarele cu aburi din locomotivele si vapoarele vechi.Combustibilul (carbunele,lemnul,ulei,etc.) arde in afara motorului pentru a produce aburi,iar aburii creeaza forta motrica in interiorul motorului.Combustia interna este mult mai eficienta decat cea externa,plus motorul cu combustie interna e mult mai mic decat un motor cu combustie externa echivalent la putere.De aceea nu vedem masini in zilele noastre echipate cu motoare cu aburi
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

© 2015 EDO GARAGE | Solutii la prima cheie!

logo-footer

STAI CONECTAT CU NOI:               

Michael Kors outlet online,