Open/Close Menu Service Auto | Piese Auto | Turda | Service Roti | Reglaj directie

S-ar putea să vrei să știi ce se întâmplă sub capotă doar din simplă curiozitate. Sau poate cumperi o mașină și vrei să știi ce înseamnă „3.0 litri V-6” sau „două axe cu came” sau „Tdi” și lista poate continua. Ce înseamnă toate acestea?

În acest articol voi scrie despre principiile fundamentale ale funcționării motorului și voi intra în detalii despre cum sunt potrivite toate piesele și cum funcționează acestea, despre ce poți face pentru a avea performanțe mai mari ale motorului și despre cum poți economisi combustibil.

Scopul motorului unei mașini este de a transforma combustibilul în energie de mișcare, pentru a putea propulsa mașina. Deocamdată, cel mai simplu mod de a face acest lucru este arderea combustibilului în motor. De aceea, motorul mașinii este numit „motor cu ardere internă” – arderea are loc în interiorul motorului.

Doua lucruri de retinut:
  • Există diferite tipuri de motoare cu ardere internă. Motoarele Diesel sunt o formă și motoarele „Turbina cu Gaz” sunt o altă formă. Vezi de asemenea articole despre motoare HEMI, motoare wankel (sau rotative) și motoarele în doi timpi. Fiecare își are avantajele și dezavantajele sale.
  • Există și motoare cu ardere externă. Cel mai bun exemplu sunt motoarele cu abur din locomotivele și vapoarele vechi. Combustibilul (cărbunele, lemnul, uleiul etc.) arde în afara motorului pentru a produce aburi, iar aburii creează forța motrică în interiorul motorului. Combustia internă este mult mai eficientă decât cea externă, plus motorul cu ardere internă este mult mai mic decât un motor cu ardere externă echivalent la putere. De aceea, nu vedem mașini în zilele noastre echipate cu motoare cu abur.
Write a comment:

*

Your email address will not be published.

© 2015 EDO GARAGE | Solutii la prima cheie!

logo-footer

STAI CONECTAT CU NOI:               

Michael Kors outlet online,